Hemsk mamma med lugg

Idag har Signe och jag varit på Nicos öppnaförskola. Det tog så lång tid för oss att komma hemifrån att vi inte hann vara där längre än en timme men Signe var road.

Efter öppna gick vi ner på stan med målet klippa lugg. Hoppade in på första bästa frisersalong. När det var min tur stoppade jag ner Signe i vagnen. Klippa lugg går ju fort så det borde hon ju kunna stå ut med. I och med att jag satte henne i vagnen så började hon stortjuta, lät som om världen höll på att gå under. Kände mig som värdens värsta mamma. Men där fick hon sitta och skrika de minuter det tog för frisören att toppa till min lugg. Jippi för stressade frisören som fick klättra över vagnen och de andra kunderna som fick lyssna på Signes vrål.

Signe mår mycket bättre idag. Hon har mer energi och är inte lika gnällig. Jag har fått i henne välling till lunch och så har hon naggat lite på en banan.


Signes gipsavgjutning. Har skurit till den i kanter och jämnat till ytan. Pill pill.
Funderar på om jag ska måla den eller inte...

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket fint avtryck =) Tveksam om du ska måla, möjligen i vitt som jag gjorde, hehe. Pöss

2010-02-12 @ 21:11:25
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0