Snyggt, fluffigt moraliskt undantag

Jag var förbi min far förut, men en sovande Signe i vagnen, vi fikade lite och klippte klor på Bella. Pappa plockade fram en pälsmössa som han köpt när han var tonåring för den då väldigt stora summan 200 kr. Jag krängde på mig mössan och den passade precis, på gränsen till att vara för liten. Pappa tog på sig mössan, som han köpte som tolvåring, utan problem. Inte konstigt att Signe har ett så litet huvud med sådant påbrå.

Det är en pälsmössa, just en sådan mössa jag aldrig skulle köpa av moraliska skäl, men efter att tittat mig i spegeln så bestämde jag mig för att jag kunde tänkte mig att göra ett undantag. Den är jättesnygg och jag kommer bo i den!


Egobild tagen med egomobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0