105/70

Idag var jag på vårdcentralen för min yrsel. Tog blodtryck, 105/70, tydligen lite lågt men oki, blodvärdet låg på 130 vilket är jätte bra och blodsockret var tydligen också bra. Blev lyst i öronen och det såg också bra ut. Mysteriet yrsel kvarstår. Beror förmodligen på att jag är SÅ trött!

Signe var med och charmade sin omgivning men hon tyckte inte om när sköterskan tog mitt blodtryck. Signe tyckte det var konstigt och skrek upprört.   

Planen för dagen var fika med Erica men vädret har gjort att vi inte vill/kan gå ut. Jag sitter och funderar på om jag ska packa ner Signe i vagnen och gå till Franciskuskyrkan, nära om bra. Måste aktivera barnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0