Gott nytt år

Vi är nyss hemkomna från Läppe där vi firat en lugn nyårsafton. På tolvslaget skålade jag och Mathias i lite bubbel och tittade ut över Hjälmaren där ö remsan på andra sidan vattnet firade med raketer. Signe sov, Inger var nere vid stranden och firade med andra Läppebor och Fanny kröp omkring på golvet och var skotträdd. 2010 började stillsamt.  

Under tiden som jag var i Läppe har bloggen legat nere. Dagarna har varit lugna… så lugna att Signe och jag knappt varit utanför dörren. Det har varit så kallt ute att Signe och jag har hållit oss inne i värmen framför brasan. Den största utsvävningen bestod i en utflykt till Vingåkers ICA. Men trotts lugnet har dagarna gått fort.

Bilder från Läppe.


Signe har ställt sig upp själv vid soffbordet och plockar åt sig sin apa.

Signe och mormor matchar i grönt och kattdjur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0