Köldskada?

Sedan söndags har Signe en röd fläck på kinden som är ungefär en femkrona stor. Huden känns hård under fläcken. Imorse ringde jag till BVC och undrade om jag skulle komma in och visa upp henne. Över telefon kom vi fram till att det troligtvis är en köldskada.

Dåligt samvete!

Om det är en köldskada vet jag när hon fick den och det var mitt fel. I fredags testade Signe sin pulka. Jag drog pulkan och som tur var gick Mathias bakom pulkan och såg den välta. Stackars Signe fick pulkan över sig och hamnade med sitt lilla huvud i snön. Jag kastade mig över henne och försökte torka kinderna torra medan vi gick hem. Det måste vara av det hon har fått köldskadan på kinden. Aaaa känner mig hemsk.

Nu måste vi hålla Signe varm om kinderna då huden är extra känslig. Idag har det varit minus 16 grader ute och vi har hållit oss inne.


Signe i pulka. Fortfarande glad innan den välte


Signe med sin röda fläck på kinden.


Kommentarer
Postat av: Karin

Söta tjejen och fina kort på henne =) Pöss

2010-01-05 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0