Lite modd stoppar inte oss



På ren envishet sköt Maria och jag våra vagnar framför oss hela vägen till Alla Helgona kyrkans öppnaförskola. Men fram kom vi efter en tung promenad. Speciellt tung för Maria som har en tvillingvagn med två tunga pojkar i och som dessutom haft bromsen i hela vägen. Hon har alltså skjutit en vagn genom snömodd utan att de bakre hjulen har rullat. Starkt jobbat!

Signe var först lite blyg men efter att ha kollat in lokalen försvann hon iväg på olika uppdrag. Massor att göra och titta på.

Signe har haft sitt första möte med en docka. Jag har varit lite sugen på att köpa en men ska vänta till hon blir lite äldre. Det var väldigt kul att se hur hon reagerade på den. Hon satt still och tittade noga… sedan petade hon den i ögat. Men hon var helt klart fascinerad av den konstiga bebisen.



På Calle och Anton var det full rulle. Jag har försökt fånga barnen på kort med min mobilkamera. Lättare sagt än gjort då det gav ett suddigt resultat men lägger upp lite bilder i alla fall.


Linslusen Anton


Maria och pojkarna bakar fina kakor


Jag lyckas fånga mig och Signe på bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0