Nytt misslyckat försök

Igår gick jag och Signe och la oss 19.30. Meningen var att jag skulle vila en halvtimme och sedan gå upp igen. Detta trodde aldrig Mathias på utan sa god natt till mig. En halvtimme senare var han, på min begäran, inne och petade på mig. Jag sov!

Mathias gick och la sig vid 12 och kort därefter vaknade Signe. Planen var att hon inte skulle bli ammad under natten. Signe vaknade och både jag och Mathias irrade upp. Jag bar en gallskrikande Signe och Mathias fixade välling som hon ilsket ratade. Några minuter senare sov hela familjen. Signe låg där hon alltid ligger… vid mitt bröst.

Vi är helt sämst på detta!

Nytt försök inatt...?


Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas det går bättre nu inatt då! :)

2010-01-03 @ 14:12:10
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0