gnäll

I måndags påbörjade jag den tråkigaste kurs jag läst, Arbetsmiljö och säkerhet. Olidligt tråkig utfylld med självklara tipps som att inte luta sig för lågt ut från en stege, vilken tur att det finns en bok som berättar det för mig annars hade jag ju garanterat ramlat ner! Mitt intellekt känner sig förolämpat!

Som tur är så är det en tre veckors kurs (50 poäng) och jag avslutar första veckan i dag med att skicka in en inlämningsuppgift. Kan vara det tråkigaste jag någonsin gjort. Gick nästan inte att läsa i boken, fick läsa om och läsa om samma sidor för ögonen hoppade över stora stycken i självbevarelsedrift.

Nu när jag ändå gnäller så kan jag fortsätta att gnälla på NTI. Är riktigt irriterad på min lärare som gick från att heta Lennart till att heta Urban utan att någon upplyste om varför. Inte heller har LennartUrban rättat mina inlämningsuppgifter trotts att det tydligt står att läraren ska rätta en inlämningsuppgift innan det är tid att lämna in nästa så att man ska ha en möjlighet att förbättra sitt sätt att jobba. Kritik kallas det och det har jag fått klara mig utan. Kursen avslutades för två veckor sedan och jag har bara fått tillbaka 1 uppgift. Ringde Lennart som då hette Urban och fick prata med en mycket seg frånvarande människa som inte verkade förstå vad jag sa. Kul!

Känns som en förolämpning då jag verkligen ansträngt mig med kurserna, vore kul om de på NTI också höll sin del av avtalet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0