Besök av Inger



Idag har vi haft besök av Inger. Hon var här och lekte med barnbarnet. Vi gick upp till Franciskus lekplats och tittade på alla sniglar och åkte rutschkana. Jag gjorde först ett försök att åka i min korta klänning men klibbade fast. Skickade ner barnet själv, Signe tyckte att det var kul men lite läskigt. Hon ville dock åka igen och igen tills hon mer eller mindre kom rullande ner för rutschkanan. DÅ var det inte kul längre.

Signe gungade, länge gungade hon, hon gungade tills hon höll på och somna och jag bestämde att hon inte fick gunga längre. Knirr knarr fram och tillbaka, det var tydligen väldigt sövande och mysigt.  


Halvsovande barn i gunga.


Kommentarer
Postat av: Johanna

den lekplatsen är helt underbar, lätt min favorit!

visst är det öppna förskolan därute på måndagar nu i sommar? har för mej det. :)



tack för kommentaren, är super nöjd med håret! ar bara toppat länge, länge så tyckte det var dags att göra nåt. :)

2010-06-19 @ 16:40:19
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0