Blommor, båt och flytväst


Mobilbild från Tomas trädgård.

Idag har vi varit hemma hos min far på fika. Glass ch jordgubbar. Signe sprang omkring på trädgården och plockade blommor.


Mobilbild på båten Anna.

Vi har också hunnit med en snabb sväng med båten. Vi åkte en bit i rännan innan vi gjorde en u-sväng och åkte tillbaka igen. Bara för att testa hur hon gick. Motorn låter bra och hon läcker inte längre in regnvatten i ruffen.
På väg till båten hoppade Mathias in på Karlssons och köpte en flytväst åt Signe. Hon var så söt i den!  


Barn i flytväst. Mycket bättre flytväst än vad som fanns när jag var liten, den här har som en byxa nertill i stället för ett snöre mellan benen.

(Resterande delen av dagen har jag pluggat... och pluggat... Klar med ett arbete, nu ska jag börja läsa på till ett prov i ett annat ämne.)


Kommentarer
Postat av: Johanna

vilka fina bilder, Signe ser ut som en docka på första bilden! så himla söt!

2010-06-16 @ 22:30:03
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0