...

Mathias och Signe ligger och sover. Sedan i måndags har Mathias varit föräldraledig. Jag är klar med min inskolning och ska jobba min första dag idag. Går på timmar i några veckor till innan mitt schema börjar.

Just nu passar det mig rätt så bra att kunna planera hur mycket jag kan jobba själv. På måndag börjar jag läsa upp mina gymnasiebetyg på distans. Läser två 100 poängskurser samtidigt, båda heltid. Det var tydligen inte något som rekommenderades då det blir mycket på en gång plus att jag ska jobba samtidigt men efter att ha fått hem böckerna inser jag att jag kommer klara det. Blir mycket men det är fullt möjligt.

Är mycket just nu men nytt jobb och kurser som drar igång. Längtar efter att komma över första tröskeln och att allt börjar flyta på i rutin.


Kommentarer
Postat av: Johanna

lycka till med jobb och plugg, klart du klarar det! :)

2010-06-03 @ 07:30:37
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Erica

Duktig du är lilla panada, men hur ska du nu hinna med att träffa mig?

2010-06-03 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0