Jag bara roar mig

Nu har jag börjat komma in i jobbet och jag tror att jag träffat de flesta av vårdtagarna. Känns som orientering att hitta hem till alla. Hitintills har allt gått bra och jag trivs. Har bara haft bra dagar.

De kommande fem veckorna läser jag Hemsjukvård och nästa vecka startar Geriatrik kursen som även den håller på i fem veckor. Jag jobbar på min första inlämningsuppgift som ska in på fredag. Försöker satsa på högre betyg än G, trycker in olika källor och egna erfarenheter... man behöver ju inte göra det lätt för sig själv… men kursen i sig är inte svår. Men trotts att det är relativt lätt så kommer det bli MYCKET att jobba på schema samtidigt som jag läser två 100 poängs kurser samtigit på 100 %.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0