Klätterapan Signe


Snigelbild tagen i Läppe.

Den här veckan är jag lagom stressad. Jobbar tre dagar och har mycket att plugga till på fredag. Men det har jag igen lust med utan jag ser fram mot i morgon då vi ska till Eskilstuna zoo tillsammans med Berit och Ida. Ska bli kul att titta på djur tillsammans med nyfikna Signe.

Signes senaste nytt är att hon säger Ida.

Signe klättrar på allt. Hon klättrar upp och ner från soffan och hon klättrar upp på en snurrfåtölj som hon har i sitt rum. Mathias hittade henne stående på ryggstödet på fåtöljen bankandes en prydnadssak mot fönsterrutan. Efter den incidenten flyttade vi fåtöljen från fönstret och ställde den bredvid hennes säng… där stod den tills Mathias hittade Signe ännu en gång på stående på ryggstödet av fåtöljen. Nu står den mot väggen vilket gör att hon inte längre kan komma upp på ryggstödet.


Spindelbild tagen i Läppe.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tråkigt att plugga, det gör jag med. Iaf i ca 2 veckor till. Brukar sitta på biblioteket, häng gärna med o gör mig sällskap. Pluggar mkt bättre där:). Kram

2010-06-30 @ 13:54:36
URL: http://xliljax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0