63 kilo

Snart kanske jag vågar tro på det men det känns lite för bra för att vara sant. Är nere på 63,2 kilo... en darrig ostabil 63á. Har varit det i tre dagar men är fortfarande övertygad om att det räcker med en smörgås för att hoppa upp minst ett kilo (trodde det var kört efter pizzan jag åt igår men jag ligger kvar där jag låg igår).

Jag har gått ner 4,5 kilo på någon månad eller två. Känner mig stolt över mig själv. Målet var 63 men nu när jag är där vill jag gärna ner något kilo till för att försäkra mig om att inte lätt kunna svänga upp till 65 igen.

Egentligen så är inte problemet vikten utan bristen på träning. Väger som jag gjorde innan jag blev gravid men skulle behöva träna upp lite muskler då jag misstänker att jag nu väger min gamla muskelvikt i fett.

Kläder ljuger inte och mina gamla kläder sitter INTE som de gjorde förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0