Barnbasar

 I går var Maria och jag på barnbasar på Rosvalla. I vanliga fall så är jag lite allergisk mot att gräva i högar på sådana ställen. Vill kunna se tydligt vad som finns! Men det var riktigt kul att gå där och fynda utan att behöva fundera på hur mycket peng som finns i plånboken. Allt kostade mellan 5 och 20 kr. Jag inhandlade 19 klädesplagg, 1 par skor, 1 par stövlar och en liten bok i trä. Allt för 250 kr.

Maria och jag kom ut från basaren med påsarna fulla med kläder och i Marias fall även en gigantisk rosa mjukis enhörning till Calle.


Kort på fynden


Kommentarer
Postat av: Veronica

Oh va mycket du hittade! Den blå bodyn med gitarrer på stod jag och ryckte i hur länge som helst innan jag fick erkänna för mig själv att den var för liten:(. Den är så fin! Där gjorde du ett kap!

Och va duktig hon är som går lite nu:) Våra barn blir stora! Hjälp.;)

2010-03-02 @ 14:44:23
URL: http://xliljax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0