BESVIKEN!

Jag är SÅ besviken! Ikväll skulle Mathias och jag gå ut och äta, gå på bio för att sedan hoppa in någonstans och ta en öl som avrundning på kvällen. I stället vaknade jag klockan 4 i morse med JÄTTE ont i magen och mådde JÄTTE illa. Kräksjuka! I stället för att jag just nu skulle fundera på vad jag ska ha på mig ikväll så sitter jag hemma själv och känner mig ruggigare än ruggigast. Känner mig helt öm i hela kroppen! Hoppas på att inte smitta resten av familjen!

Så ledsen! Detta skulle bli första kvällen på någon månad som jag fick komma ut och göra något som inte involverar barn. Natten till idag var första natten och morgonen på två veckor som jag inte hade Signe själv. Meningen var att det var min tur att sova… så blev det ju inte!

Tycker extremt synd om mig själv!

Tar en nummerlapp och ställer mig i kö!

Mathias är lika besviken och Berit såg fram mot att ha Signe. Dålig tajmning av mig, jag som nästan aldrig blir sjuk.


Kommentarer
Postat av: Karin

Va synd att ni inte kommer iväg och stackars dig som blivit sjuk =( Du behövde ju detta så mycket. Jag hoppas ni kan göra ett nytt försök snart igen =) Pöss

2010-03-20 @ 17:41:54
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0