Liten uppdatering

Igår var en mycket seg dag. Signe hade varit vaken mycket under natten och jag var TRÖTT, dessutom regnade det vilket gjorde att vi höll oss inne. Något vi inte mår bra av. Signe för att hon blir uttråkad och jag för att jag direkt får ont i nacken och huvudvärk, måste röra mig för att må bra.

Idag har varit en mycket bättre dag. Signe sov hela natten och vaknade 05.30 och ville gå upp för dagen. Hela familjen har legat som avsvimmade och sovit djupt så nu är vi utvilade. Signe och jag har varit nere på stan med Erica och lunchat, Janni dök också upp en stund till Signes förtjusning.

Ute är det vår och det har spruckit upp knoppar längs husväggar. Något jag missat då jag hållit mig inne under helgens sjuklighet och måndagens dåliga väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0