Nörden i mig jublar

Weee! Jag är sjukt entusiastisk! Jag har fått mitt första bud på tradera. Det är på 1 kr och jag är överlycklig (trotts att det finns risk att portot kommer kosta mig mer än det). Föremålet för aktionen är tre pixi-böcker.

Jag är jätte road och tackar världen för Google. Sitter och nördar med att söka på… vågar jag erkänna?... frimärken! Nörd varning! Hittat en massa gamla vykort hemma hos min far bland mina leksaker. Kändes som att skrapa en trisslott när jag googlandes gick igenom dem. Var dock en nitlott.

Har även aktion på två gamla vykort och bokmärken. Spännande spännande!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ångrar mej lite att det blev en blå, kände sen att den gula kaninen nog var finare.. men enligt Rickard räckte det med en, förstår inte vad han menar med det riktigt.. haha :) hoppas Signe gillar den!

2010-03-05 @ 22:50:51
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Johanna

ahaa, ja det var farmor som köpte men tyvärr var det jag som valde. haha :P

det är ju bara en månad kvar tills hon fyller, inte klokt vad tiden går fort! kan inte förstå att alla barn börjar fylla 1 år, tur att Love är yngst av alla och är bebis en stund till. ;)



om jag fick/kunde handla allt jag ville till Love skulle golvet inte synas alls i hans rum.. haha. det finns så mycket fint. :D

ja fy, tänk när den viljan kommer.. när man inte själv får välja mer. hoppas Love kommer få samma smak om mej. ;)

2010-03-05 @ 23:08:08
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Karin

Va spännande =) Om jag vinner, vilket inte är troligt =/ så finns det alltid plats för roliga saker och framförallt är det då bra att man har en kusse som man kan pracka på en massa saker ;)

2010-03-06 @ 07:59:41
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis Signe på din dag =) många kramar från oss

2010-03-06 @ 08:25:29
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0