Blandat från dagen

Idag var Mathias hemma på lunch och Signe passade på att långa sin fars jobbkeps. Hon är fortfarande väldigt förtjust i kepsar, speciellt Mathias kepsar.


Mobilbild.

Efter lunch gick Signe och jag ner till hamnens lekplats tillsammans med Janni. Vi hann även med fika på stan.

Just nu är Mathias och bottenmålar båtens mage.  Signe är smått hysterisk och noppar blomblad för att uttråkat provocera mig, jag är tydligen tråkig…

Förövrigt så har jag haft en riktig ätardag idag. Åt biffar med massor av sås och potatis samt stekta hela tomater och champinjoner till lunch. Efter det har jag även fikat på stan. Vågen stannade på prick 60 kilo i morse. Den var nere och funderade på att stanna på 59.9...


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Vilka fina kort =) som vanligt. Pöss

2010-05-11 @ 21:45:32
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0