Blandat inlägg



Idag har jag varit på jobbet och fått min medicindelegering. Jag ska även få en delegering på insulin så snart jag själv känner att jag behärskar det. Har aldrig haft den delegeringen så har fått med papper om diabetes som jag ska plugga på. Signe var med på jobbet och charmade.

Passade på att mata änder. Hittade en hona med ungar och de fick äta smörgås i smyg från de andra fåglarna.

Vi mötte sedan upp med Maria och hennes Calle och Anton. Barnen lekte i hamnens lekpark.

Jag har också hunnit vara nere på stan och klippa mig. Är, just nu, rakhårig. Frisören platttångade mitt hår. Brukar inte ha det så men det var fint. Kommer dock inte börja göra det själv, gillar mitt brokiga hår.

I morgon spelar Demon Seed på Broder Tuck i Stockholm. Jag ska följa med och dokumentera med kameran. Ska bli riktigt kul att höra dem spela!

Kommentarer
Postat av: Erica

Då efterlyser jag en bild på en rakhårig panda :)

2010-05-21 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0