Rått kött käkar dom och ben

Igår spelade Demon Seed på Brodet Tuck i Stockholm. Jag följde med och lekte fotograf. Gick dock inte lika bra som jag hade hoppats. Är så svårt att få till bra känsla i bilderna när jag var tvungen att smälla av blixten för att få bra skärpa. Blir platt resultat i bilderna då färger från lampor och effektrök försvinner på bilden. Gjorde i alla fall ett ordenligt försök. Vet inte om jag kan skylla på mitt objektiv eller om det bara är mina kunskaper som inte räcker till.

Var riktigt kul att se dem spela igen. Har nu både träffat och sett nya trummisen i aktion. Var riktigt bra, de nya trummorna knyter samman musiken och ger den mer energi. Bandet såg sjukt bra ut på scenen.

Demon Seed fick bra kritik av publiken och det trotts att de var lite malplacerade då de spelade med tre svårmodiga poppband. De stod ut om man säger så.

Smakprov på bilder.


Försök till att vara konstnärlig, hade en vision med ljus och kamera sammarbetade inte.
Bild tagen under soundchech.

De följande bilderna är tagna med blixt, var mar röj än vad som kommer fram på bilderna.

 
Mathias posar med sin nya gitarr.


Mathias, Mussla och Denna.


Mussla och Micke.


Gillar den här bilden. Avslappnat och fnissigt. (kanske inte syns på bloggen då bilden är så liten.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0