Sakletaren Signe

Idag vaknade Signe klockan 06 och var på strålande humör. Jag var så trött att jag var närmast medvetslös, hasade mig upp med piggt barn och Mathias sov vidare. Vi kom hem från Stockholm vid 02.00. Hemma möttes vi av nybadat och sovande barn, diskad disk och Berit som hade varit barnvakt.

Mathias, jag och Signe har spenderat dagen med att fixa med båten. Slipat lite mer, torkat av och sedan oljat båt i två omgångar. I morgon ska vi täta springor och om vi hinner ska vi fernissa.


Sakletaren.


Jag och Anna poserar.

Vi har även gått en sväng på stan, köpt en klänning och en solhatt till Signe och så har vi suttit på vallarna i eftermiddagssolen och tittat på när Signe lekt sakletare.


Nya solhatten.

Nu ska vi bara ta det lugnt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0