Dagen i mobilbilder


Måsslag.

Dagen började med att Signe och jag matade drakar (and flickorna ligger nog och ruvar ägg) men det slutade med att vi matade mås.



I väntan på möte fördrev vi tid på en lummig gräsmatta. Signe gick barfota i gräset och plockade blommor och pinnar.



Efter det gick Signe och jag till bemanningens kontor där jag fick introduktion i ett datasystem. Signe var snäll och tålmodig i de utlåvade 20 minuterna. Det drog ut på tiden och under de extra 20 minuterna hade Signe tröttnat.



Efter att vi, äntligen, var klara med mötet så mötte vi upp Janni som väntat utanför.



Vi tog en glass i hamnen och Signe drack trött sin välling.




Efter en eftermiddag i solen gick jag hem i regnet med en sovande Signe i vagnen.

Signe har varit barfota nästan hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det har Love kunnat väldigt länge, han kunde hålla flaskan själv när han låg ner när han var 4 månader och kunde dricka samma innan halvåret.. :) men han är ju en nappflaskunge så :P han har just lärt dricka ur pipmugg, så skönt, har ledsnat på flaskor. :)

2010-05-18 @ 22:26:25
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Johanna

den har vi med, tack vare den så lärde han sej dricka ur pipmuggen! :)

2010-05-19 @ 11:19:33
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Karin

Underbara Signe och hennes fina mor =) Pöss på er

2010-05-19 @ 20:06:34
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0