...

Ska jobba delad tur idag. Vaknade långt innan klockan ringde av att det kliar hysteriskt i halsen… rethosta. Signe larv sov som en stock bredvid mig med sin fot i mitt ansikte.

I torsdags kväll lämnade jag in den sista inlämningsuppgiften i social omsorg. Uppgiften var en sammanställning av ett studiebesök jag gjort tidigare. Så skönt att den är inne då jag har haft vånda över hur jag skulle få ihop rapporten. Som tur var hjälpte Janni mig lite med att fundera över vad som skulle stå var. Läraren hade gjort en minst sagt förvirrande beskrivning av inlämningsformatet.

Igår avslutade jag social omsorg med att göra slutprov. Tog mig ca 4 timmar att skriva provet. Var inte så svårt men det var många frågor.  Nu är det bara väntan på betygssamtal kvar och på måndag börjar jag läsa medicinsk grundkurs… helt i onödan…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0