VG, ny kurs och bihåleinflammation

Nu är betygssamtal med läraren i Social omsorg klar och jag fick VG i kursen.

I måndags började jag läsa medicinsk grundkurs även då jag redan har G i kursen… eller kurserna som det var förut. Försöker påminna mig själv om varför jag läser om kursen och minns svagt att jag ville höja betyget och färska upp minnet. Har nu börjat läsa i boken och inser att det kommer bli en betydligt svårare kurs än tidigare lästa men även en betydligt intressantare. Får välja att se på det som kul.

Förkylningarna byter av varandra här hemma sedan Signe blev dagisbarn. Senaste förkylningen gick, i onsdags, över till bihåleinflammation. Vaknade med tandvärk och var övertygad om att behöva ringa tandläkare när jag vaknade. Kopplade senare i mer vaket tillstånd ihop värken med min stakars bihåla. Efter att ha tyckt extremt synd om mig själv i två dagar har värken nu gått över och det tycks som om jag får behålla tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0