Osmos?

Sitter som vanligt och pluggar. Känner mig väldigt stressad och ironiskot nog så är det inte över 100 poängs kursen som jag läser på 100 % utan det är över 50 poängskursen som jag läser på 25%. Matamatik B var svårare än vad jag trodde. Var övertygad om att jag skulle klara det om jag bara ansträngde mig men nu vet jag inte om jag kommer klara kursen eller inte. I värsta fall så får jag läsa om den igen men då på Komvux med hjälp av lärare i stället för på distans. Ska i alla fall göra ett försök på det första delprovet som är om en vecka, får jag IG så hoppar jag nog av kursen och tar den på komvux. Ska klara den frågan är bara när. Men det går… det går bara väldigt långsamt!

Har skrivit laborationsrapport om osmos hela dagen under ämnet naturkunskap B. Tycker det är kul men svårt då jag alltid måste göra det så svårt jag kan för mig själv, siktar alltid så högt!

Ska, om ett tag, hämta barn på förskolan och sedan gå hem till Janni en stund.


Bild tagen i morse på väg till förskolan tillsammans med Pelle kanin.


Kommentarer
Postat av: veronica

Är hyffsat bra på matte. Så säg till om du behöver hjälp! kram

2010-09-10 @ 21:24:14
URL: http://xliljax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0