Uppdatering efter otrohet?

Länge sedan jag uppdaterade här. Har funnits mycket att skriva om under min bloggfrånvaro men av någon anledning har jag inte haft energi att dela med mig. Kan säga att det inte finns någon attraktion eller otrohetsaffär mellan mig och facebook och att bloggen därför skulle vara åsidosatt. Det har hitintills inte uppstått någon gnista att tala om. Bara en bloggsvacka som jag snart kommer repa mig från.

Börjar med att uppdatera det senaste som hänt. Har nyss lagt på luren efter betygssamtal och avslutande av kursen Naturkunskap B. Fick VG och är nöjd. Med MVG på de båda laborationerna och VG på inlämningsuppgift och prov, det var kemin som sänkte mig. Periodiska system och korsningsscheman var tydligen inte riktigt min grej.

Har börjat läsa Social omsorg som liksom alla omvårdnadskurser är en enda upprepning av sig själv och tidigare kurser. Men det är kul att vara tillbaka till att svamla efter den mer konkreta naturkunskapskursen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0