36+2

Bebisen i magen är nu 36+2 dagar, alltså inne i vecka 37. Vi har 25 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum. Trots att det känns som om ungen är på g när som blir jag mer och mer övertygad om att jag kommer gå över tiden… den här gången också! På fredag räknas det inte längre som förtidigt född och jag längtar/väntar bara på att det ska starta. Känner nog efter lite för mycket då det fortfarande är många dagar kvar. Är så nyfiken på vem det är i magen!

kände mig modig och stälde mig på vågen idag, väger 76 kilo. Med Signe i magen slutade jag väga mig när jag kom till 80, vägrar nog vågen snart!


Mathias fick agera magfotograf och Signe ville så klart vara med och visa sin mage för kameran också.
Signe tycker att magen är bra att sitta på, den ger bra stöd.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Då väger vi lika mycket nu fast jag har mååånga fler veckor kvar än dig.. Blä, antar att jag får vara glad sålänge jag håller mig under 90 strecket vilket jag inte gjorde sist.. Måste säga att jag redan längtar till att återfå kontroll över kroppen och få gå ner i vikt!

Jätte fin mage och fin unge på magen! :)

Ses imorgon!

2011-04-10 @ 17:09:40
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Johanna

Då väger vi lika mycket nu fast jag har mååånga fler veckor kvar än dig.. Blä, antar att jag får vara glad sålänge jag håller mig under 90 strecket vilket jag inte gjorde sist.. Måste säga att jag redan längtar till att återfå kontroll över kroppen och få gå ner i vikt!

Jätte fin mage och fin unge på magen! :)

Ses imorgon!

2011-04-10 @ 17:09:42
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Emma

Fina ni är...hoppas verkligen inte du behöver gå över! håller på att bli galen:( 7 dar idag snyft.

2011-04-11 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0