Flitig piga



I helgen var vi i Läppe för att fira Johan som fyllde 30. Jeje var flitig piga hela veckan med eskalerande kakkrig. Bild på söta hemmafrun Jeje i kakbakar pose.



Signe och Hektor lekte fint tillsammans, vackra barnen.



Tvingade min mor att ta kort på mig och tvingade mig själv att stå kvar framför kameran.



Manfred på en filt i gräset. Fina och annars så glada pojken var den enda som var sur och tvär i idylliska Läppe. Han längtade hem och surade hela vistelsen. Väl hemma blev han glad igen.  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt bilder! Manfred är ju så jäkla söt! Paxar honom åt Freja inför framtiden. ;)

Om du har tid någon dag nästa vecka eller så tar jag och Freja gärna en fika/lunch på stan eller så. :)

Kram

2011-08-01 @ 21:09:45
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0