Inregnade

I går var vi inte ute något alls. Tråkig inregnad dag framför barnkanalen. Mathias spelade med Demon Seed på borggården i ösregn. Blåste in regn på honom, pedaler, gitarr och förstärkare under spelningen men han var nöjd när han kom hem. Idag är han iväg igen på en annan spelning. Jag är hemma med barnen och är avundsjuk… Manfred är gnällig för det kliar i munnen på honom och Signe är uttråkad över det tråkiga vädret. Vet inte hur jag ska roa dem och få dagen att gå… Men vi har varit ute en stund och gungat och cyklat trehjuling. Jag har roat mig med att sortera papper och hänga upp Signekonst på väggarna.



I tisdags var Manfred på BVC. Vågen stannade på 6045 g vilket är under hans egen kurva. Han fick sprutor som han fick lite feber av och blev smågrinig. Munnen kliar på honom och han har det jobbigt med de kommande tänderna. Han dreglar och kör med händer och leksaker långt ner i halsen tills han nästan kräks.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack! Lite roligt är det allt att ha en webcam. :)



Usch stackars Manfred, hoppas tänderna kommer snart så det slutar klia. Vad gör dom åt att han ligger under kurvan, inget eller? Vi ska till bvc och väga på torsdag och jag längtar redan, haha.



Jag och barnen kanske kan komma ut till er någon dag snart, innan hösten tar över helt. :)

Hur kommer Signe gå på dagis? Om hon går på tisdagar tycker jag allt att du och Manfred ska ta er in till stan och gå på babyrytmik med mig och Freja på Nico sen i höst. Är visst k 10 för de minsta. :D

2011-08-20 @ 14:17:03
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: emma

eller så kan ni båda följa med på mammagympa på friskis på tisdagar kl 10.30:)

2011-08-20 @ 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0