Veckan

Nu har jag varit själv med barnen om dagarna under en (för Mathias) jobbvecka. Har gått bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Vi har mest underhållit oss med lekparker i närområden men i tisdags packade vi in oss i Sophies bil och åkte tillsammans med Sophie och hennes Liam till Emma och hennes Tilde och Lova.
I torsdags tog jag min in till stan med buss med Signe i vagnen och Manfred i bärsjal för att träffa Johanna och hennes Love och lilla Freja. Vi lekte i hamnen hela dagen, blev en skön dag med glass och lunch i solen. Idag har jag bara städat och Signe är sur och har kissat i soffan… igen!

Mathias är i Södertälje och spelar med Demon Seed på pretzeltown Festival som öppningsband.

 
Bild på mig och lilla trollungen Manfred i bärsjal och en suddig, brokig bild på Signe i vagnen under bussfärden in till stan.


Gnisslig Signe på gnisslig cykel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0