Namnfunderingar

Idag har inte gjort många knop. Var meningen att jag skulle läsa på inför slutprov som jag har på fredag. I stället har jag surfat namn till bebisapan i magen. Har en bra lista nu med många fina förslag som är redo för Mathias att rata. Kommer bli svårt att komma överens om ett namn.  Får väl bli omröstning i familjen då vi misslyckats att ena oss.

Helt ogrundat gissar jag på att det är en flicka i magen… mycket för att alla andra talar om pojken i magen. Mår som jag gjorde när jag väntade Signe (förutom mer sammandragningar och inte ont i navelbråcket).


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror med jag har en tjej i magen, mest för att jag mår helt annorlunda nu än vad jag gjorde sist.

Det är knepigt med namn, vi har ett tjejnamn som det garanterat blir om det blir en tjej. Har längtat efter att få ha det namnet på min framtida dotter i många, många år och Rickard älskar det med. Men blir det en kille är det kört, finns inga fina killnamn förutom Love. :P

2011-01-12 @ 15:40:24
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Emma

Har massa fina tjejnamn men inga pojknamn och det kommer säkert bli en kille...tänk om man kunde få bestämma själv:)

2011-01-12 @ 18:57:33
Postat av: Emma

ja menar om man fick bestämma namn själv inte kön:)

2011-01-13 @ 14:47:58
Postat av: Karin Hellegren/Lisshamre

Siri och Astrid funkar kanon om det blir en flicka.



Pojknamn är av en anledning svårare, men jag röstar för Gustav :)



KRAM och lycka till.

2011-01-16 @ 23:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0