Sjuklingar

Efter att ha varit hemma och vårdat sjukt barn har jag nu själv åkt på Signes förkylning och är helt golvad. Antar att jag får Signes kräksjuka i morgon…  Ett under om jag klarar mig från den.

Vi är alltså hemma idag också. Signe är mer än sur och allt jag gör är fel. Vet inte vad vi ska hitta på. Kan inte gå ut och orkar inte aktivera varken mig själv eller barnet. Svt barnkanal rullar hela dagarna, börjar känna mig smått hjärntvättad av alla klara färger och glada pipiga röster. Rita kanske vi kan orka med… en stund…


Bild på sovande Signe i soffan


Känner mig lika suddig som jag ser ut på mobilbilden


Kommentarer
Postat av: Karin

Mina fina, jag hoppas ni snart blir bra igen =) Pöss på er

2011-01-21 @ 11:51:59
URL: http://onelifetolive.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tråkigt att ni är sjuka, krya på er!



Vårt dagis är med stängt då, ses gärna på fredag och leker med barnen! :D

2011-01-21 @ 13:17:18
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0