Dagens strutt i bilder

Dagens första ärenden var, för mig, en tur ner på stan med klippning som mål. Efter klippningen och, för Mathias och barnen, besök hos Magnus och Tiao åkte vi hem igen.  Vi hann lagom in genom dörren innan himlen öppnade sig till en störtskur. Signe sprang lycklig ut i regnet och kom in igen med dyblöt klänning. Sedan fortsatte dagen för mig framför spegeln, för Signe lekande med grannpojken, för Manfred sovande och snuttande och för Mathias med att klippa buskaget runt huset som roligt nog för Mathias är rosenbuskar.


Bild på egoposande jag. Mest en massa ego och händer och lite av den nya frisyrer som användes som ursäkt för att ta egobilden. (Inser efter att inlägget är publicerat att jag tydligen bara har en pose (tänker på loggbilden dock har rom & Cola bytts ut mot kamera... lika värklighetsförvrängande båda två).


Signes bild behöver varken ursäkt eller förklaring.




Var tvungen att föreviga Mathias i färd med klippning för Signe sprider rykten om att hennes pappa inte gör någonting. Bildbevis på motsatsen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack, lätt att ta fina bilder när man har så fina objekt, hihi.



Bilden på dig är jätte fin, snygg frisyr! Jag kände nu direkt när Freja kom att jag vill klippa mig, känner mig fet, mjölkstinn och hormonig och det vore nice att få bli snygg i håret i alla fall.. Får ordna det vid tillfälle!

2011-07-28 @ 23:10:37
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0