...

Vi har gift oss… ekonomiskt! Nästan så att jag förväntade mig att de skulle kasta ris på oss när vi gick ut från banken.

Igår var vi på bankmöte gällande bostadsaffär. Samtidigt passade vi på att samla hela familjen under samma banktak. När våra, och barnets, konton kopplades samman i deras databas började jag förvänta mig ett pinsamt tal, tre rätters och ett risregn. Närmare än detta kommer vi nog inte komma ett giftermål.

Känns som om alla lösa bitar faller på plats just nu… synd bara att det måste bli så stökigt innan det ramlat klart.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja du, med Love stämde hjärtljuden hela tiden. Tror inte det låg högre än typ 142-144 någon gång utan låg bara mellan 130-140. Lite spännande är det ju, vi kanske får varsin liten kille då. :P



Haha roligt skrivet, skönt att det känns bra och att allt börjar lösa sig.



Jag är lite gravid-bitter nu för ni och minst tre till mammavänner runt mig har köpt hus/radhus nu senaste veckorna och blää vad jobbigt det känns. Vill med bo i hus, längtar verkligen men vi kan inte det nu och det känns riktigt trist. Men en vacker dag är vi med där (synd bara att den vackra dagen antagligen är flera år bort).

(Och glädjs verkligen med er, jätte mycket! :D )

2011-03-18 @ 08:58:21
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0