Öppen förskola

Idag har Signe och jag varit på öppna förskolan där vi, som en bonus, träffade vi Maria och hennes killar. Signe målade som vanligt och testade deras klisterpyssel.


Signes klisterpyssel.

Rutschkanas prinsessa.  

Signe somnade i vagnen på väg hem medan jag långsamt hasade mig fram. Massa sammandragningar och kunde knappt gå tillslut. Känns som om ungen i magen kan ramla ut när som… men det är inget jag vågar andas om till Mathias. Är så mycket just nu med båtförsäljning, lägenhetsförsäljning, skivinspelning och alla andra små och stora måsten i vardagen. För att citera Mathias ”gråt ned i kudden och knip”. Så det är det jag planerar att göra med målet fredag. Efter fredag får jag stanna i Nyköping och födabarn vilket skulle underlätta för alla inblandade.


Kommentarer
Postat av: Emma

hör av er om ni går vi är så töntiga så vi går ju aldrig själva:) stackars dig vi får säkert samtidigt:)

2011-03-28 @ 16:21:24
Postat av: Johanna

Nej men så tidigt ska väl inte bebis komma! Och 1 april är väl inte roligaste dagen, värsta skämtet ju. ;)

Om ni inte har något för er imorgon eftermiddag vill vi gärna leka med er, om det är fint väder kanske vi kan leka ute i eran lekpark eller så. Behöver du inte ta dig så långt bort!

2011-03-28 @ 17:33:40
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Jeje

Ha!

Länge sen han sa: "Bit i kudden och knip!" ;) ?

Nä, förlåt min billiga humor.

Du kommer fixa det :)

2011-03-29 @ 19:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0