Öppna förskolan


Signe kikar överkanten på rutschkanan.



Igår var Signe ledig från dagis och jag gjorde mitt bästa för att roa henne. Vi gick till Nicos öppna förskola och lekte, fikade och målade. Öppna avslutades som vanligt med en sångstund och Signe stod i mitten av ringen och dansade. Jag satte ned mitt trötta och nöjda barn i vagnen och gav henne välling. Hon somnade efter att hon sugit i sig välling och jag gick sedan en snabbis på stan och köpte lite kläder åt henne samt en keps. Hade kepsprovning på den sovande ungen i vagnen. Hon har så litet huvud. Hittade en keps anpassad för 1-3 åringar. Borde passa på Signe då den även var ställbar men den är för stor. Köpte den i alla fall och gick hem och väckte en sovande Mathias som jobbat natt. Kvällen spenderade jag sovande i soffan tills Mathias upplyste om att han skulle gå och lägga sig… social så där på kvällskvisten.


Välling i vagnen på väg ner på stan för kepsprovning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0