5 maj

Gick som vanligt in på familjeliv.se för att titta på nedräkningen och veckoinformationen om bebisen som jag har där. Idag står det att det är 0 dagar kvar och att förväntat förlossningsdatum är nått. Helt obegripligt att tiden som går så långsamt gått så fort, va ju nyss 20 dagar kvar och innan det inte länge sedan det stod 99 dagar kvar.

Chansen att ungen bryr sig om dessa nedräkningar och planerade datum känns mycket liten så liten att Mathias åker till Stockholm idag och väntas komma hem till kvällen. Om han nu ska åka till Stockholm känns förväntat förlossningsdatum säkrast.

Inger kommer hit idag och stannar över natten. Jag ringde och var upprörd igår efter att ha hämtat hem mitt tvärsura motarbetande barn från dagis. Tog oss nästan inte hem och varige steg jag tog skar i höften. Foglossning så här på sluttampen.

Kan fortsätta att gnälla om att jag inte sover om nätterna. I natt låg jag vaken över två timmar innan jag lyckades somna om. Är så sjukt varm trots att fönstret är öppet. Mathias ligger invirad i sitt täcke och fryser medan jag kastar av mig mitt och hålls vaken av värmen. Kamin!

Är nervös och vill bara att det ska vara klart!


Kommentarer
Postat av: Erica

Låter väldigt jobbigt, men tänk vilken fin present ni kommer att få för allt slit :)

2011-05-05 @ 12:40:17
Postat av: Emma

vet precis hur du känner vännen...

2011-05-05 @ 17:02:00
Postat av: Janni

Kämpa på raring! det är snart över! :)

2011-05-06 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0