Förskolans dag



Idag firade Signes förskola in våren och alla barnen sjöng vårsånger för föräldrar och syskon. När jag såg Signe komma gående under in marschen och uppradningen var det svårt att inte börja stortjuta. Blev så rörd! Hon var så fin i en klänning ur utklädningslådan på dagis och flätor i håret som en fröken flätat på henne. Signe fick lyfta den lite för långa klänningen när hon gick för att inte snubbla på den.

Mathias filmade men jag hade glömt min kamera hemma (förbannar mig själv) men tog kort med mobilen.




Kommentarer
Postat av: Janni

Herregud vad fin hon är! Min första tanke när jag såg bilden var: var har de fått tag i den där vackra klänningen? svar: utklädningslådan såklart, det är ju där allt snyggt finns :D

2011-05-20 @ 14:25:05
Postat av: Johanna

Hon är så fin i klänningen, sötunge!

Glömde svara på sjal-kommentaren. Jag hade aldrig sjal till Love men känner att det är smidigast nu när man har en till att springa efter och vara ute och leka med. Man lever ett helt annat liv nu än förra gången vilket jag misstänker att du känt på. ;)

Skönt att Manfred gillar sjal, hoppas vår bebis med kommer göra det!

2011-05-24 @ 21:25:37
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket! :D

2011-05-27 @ 16:15:30
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0