Trehjuling

Igår var Inger här. Vet inte hur jag skulle tagit mig igenom dagen annars. Mitt humör är inte det bästa och jag var nog inte så kul hela tiden. Mitt temperament är i botten och det krävs inte mycket för att jag ska tippa över. Var i alla fall väldigt trevligt, för mig, att ha sällskap och för Signe som fick leka med sin mormor. Inger kom med en present till Signe, nog det bästa någon skulle kunnat ge henne. Hon fick en trehjuling. Lycka! Signe har pratat cykel länge och jag har lovat henne en så fort hon kan trampa sig fram. Vi har övat på öppna förskolan men inte riktigt lyckats. Signe blev väldigt glad över sin fina röda cykel och trampade lite då och då själv och tog sig framåt. Men det första hon gjorde när hon såg cykeln var att slänga sig på knä framför styret och sjunga in i det som en mikrofon Bä bä vita lam sjöng hon. Inregnade men lyckades underhålla barnet ganska bra med fika och cykelträning.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för trehjuling, vart är den köpt om du vet det?

För Love fick en för ett tag sen men han nådde inte fram till pedalerna men Signe känns som att hon är kortare än Love och på hennes cykel når hon ju fram. :)

2011-05-03 @ 16:32:04
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0