snabb uppdatering

Föregående vecka har varit helt hysterisk på sina ställen. Måndagen började trevligt med att träffa Marre på stan. Tisdagen var jag hemma själv med barnen från morgon till kväll. Onsdagen turnerade jag och Manfred runt i stan, bussen till stan, gå förbi min far, till BVC, gick vidare ner på stan och lunchade med Emma och Karin, vidare till dietist på sjukhuset och så med buss förbi dagis, hämta Signe och gå hem. Torsdagen satt jag i tele hela dagen rörande jobb och plugg, fredagen var det öppna på förmiddagen. På fredagskvällen hämtade Janni upp mig för en date på stan, utan barn som vi lämnat här hemma med sin far och en hjälpande Fredrik. Lördagen var vi, jag, Mathias och Manfred, på 30-årsfest. Söndagen vägrade jag röra mig och somnade bredvid Manfred klockan 17.00, vaknade vid 23.00 och gick upp och matade barn sov sedan vidare till 07.00 i morse. Idag har jag spenderat dagen tillsammans med mina barn och två grannbarn som kom över och pysslade med Signe. Nu är det kväll och jag ska gräva ned mig i soffan med en påse ostbågar och dricka max.


Jag en skittrött söndag!


Min prinsessa uppklädd med anledning kul med klännin.


Signe solstråle på lekplatsen idag.


Kommentarer
Postat av: Erica

Oj, låter verkligen som att du har fullt upp där hemma, saknar er allihop. Puss o kram på er :)

2011-11-01 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0