Veckan i HTC

Det blev en HTC Incredible S. Inköpt för en vecka sedan och den har fungerat helt utan krångel och bara varit skitbra! Har testat kameran och tycker att den håller måttet i bra ljus, i sämre belysning blir korten suddiga. Får påminna bildnörden i mig att det är en mobil och inte en systemkamera.



Bilder tagna senaste veckan.

Vi var i Läppe och träffade Karin med familj, På bilden syns det tydligt vilka små fiskmåsar barnen är, min min min! Manfred stirrade på frallan Harry och kugghjulen snurrade, vad är det där? och Signe tyckte att det var mysigt att härja med sin mormor.






I måndags var vi hos Johanna. Signe och Love lekte fint tillsammans, det blev en bra dag.
 

I tisdags var vi på Ekensberg för att träffa läkare angående Signes mage. Visade sig att de inte kunde titta på henne (sur över att de bokat in tiden trotts att vi borde blivit hänvisade, redan i telen, till barnkliniken) och vi tillsammans med Janni fick gå hem igen genom regn och rusk.

I torsdags var vi uppskjutsade till barnkliniken av Berit. Berit satt i väntrumm med Manfred undertiden som Signe och jag var inne hos läkaren. Det var en jätteduktig läkare som uteslöt det ena efter det andra. Kom ut därifrån med mjölkförbud. Ingen mjölkprodukt i maten i minst en månad.
 

Veckan har varit trevlig på sina ställen och jobbig på andra. Skönt att det är helg nu och läkarbesök är avklarade och vi kan få lugn och ro. Firar med att bjuda över Janni och Fredrik på mat i kväll.


Kommentarer
Postat av: Karin

Fin bilder på älsklingarna =) Jag hoppas att allt är bra med er. Pöss

2011-10-27 @ 05:36:59
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0