…bara ett annat ord för galen”


Snigel och larv.

”Mamma får jag långa dina pärlor?” varpå jag får förklara för barnet att det är hennes pärlor som jag lånar från henne. Manisk lägger jag pärlplatta efter pärlplatta, skitkul ju! Känner mig överkreativ, ”överkreativ är bara ett annat ord för galen” menar Mathias som fasar för att jag ska fylla huset med kreationer. Men det som är bra med pärlplattor är att de lätt går att hälla tillbaka i burken. Men mina snigelverk behåller jag.

Har väntat och väntat på att Signe ska kunna pyssla och nu när hon börjat visa intresse som sträcker sig längre än att bara stoppa i munnen så jublar jag och förser henne med material.

Just nu sjunger Mathias och Signe sånger och spelar/plinkar på gitarren tillsammans. Glad över att kunna göra mina barn lika överkreativa som jag själv. 


Två sniglar. De pärlor som sticker ut i placering har Signe lagt. Vår deal är att hon står för charmen och jag står för resten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har massa stora plattor om du vill låna och vara kreativ på! Använder dom iaf inte, är sådana man kan sätta ihop. :)

2011-09-17 @ 21:58:27
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0