...





I lördags hade Demon Seed releasefest för skivan Worldthrasher. Festen var på träffen och två andra band spelade också. Svårt att bedöma hur många som kom, har ingen aning om antal, kändes som lagom mycket folk och folk höll sig i skinnet. Jag kände mig som en kalv på grönbete och önskade att kvällen kunde fortsatt lite längre. Demon Seed var själva nöjda med sin spelning. Jag har inte sett dem spela på över ett år så det var väldigt kul att se dem live. Mathias och jag hasade oss från lokalen 03.00 i sällskap med tappra Janni och Fredrik som höll ut en stund till efter att alla andra gått.

  
Janni och jag spårade ur...

Här hemma hade både mormor och farmor kallats in sig för att ta hand om de små människorna. Första gången vi lämnade Manfred och allt hade gått bra.


Kommentarer
Postat av: Erica

haha, ritiga sötsnosar som vanligt :)

2012-02-29 @ 07:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0