Snålklippt och målvikt

Börjar med att gnälla om min senaste hårklippning. Cityfrisörerna, 180 kr för droppin. Skitbra om man nu blir nöjd. Det blev jag inte. Beskrev noga hur jag ville ha håret och luggen. Speciellt luggen och klippningen fram hade jag åsikter om. Luggen spikrak i höjd med ögonbrynen och resterande hår fram rakt ned rakt av. Uppklippt bak i nacken. Frisören klippte luggen 2 cm ovanför ögonbrynen, tunnade ur luggen för den var för tjock??? Och klippte upp håret fram mot ansiktet. Tackade, betalade och stortjöt så fort jag kom hem. Fånigt? Ja, mycket fånigt! Men blev så besviken…

 Bara jag som ser att luggen, inte bara är för kort och sned, utan att håret även är olika långt på sidorna?

Målvikten är nådd. 64,3 kilo på vågen idag och även tidigare under veckan. Men nu när jag är nere under 65 (65 kilo var min målvikt till sommaren) är jag långt ifrån nöjd. Allt som är kvar sitter på magen. Bara på magen. Tycker inte att det syns att jag gått ned förutom att brösten försvunnit, tack för det. Rocka rockring framför tv´n om kvällarna?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0