Sockersöt och hysterisk



Klockan 17.00 kom Mathias hem, straxt därefter kom Berit. 18.30 va tapeten uppe. Lite smått hysterisk är den… nu när den kom upp och intar hela väggen som tapeter har en förmåga att göra. Tycker själv att det blev bra och jag är förtjust i den med även den här kommer trolla bort och äta upp tavlor. Inte mycket annat har en chans mot den. Sockersöt och hysterisk precis som barnet som ska bo med den.


Motivet i närbild. Fåglar var det här!

Passar min lilla dam som idag påstod att "Lille bror är en liten Knipa" (knipa= sorts fågel) och fortsatte "Hur låter en knipa?". Vi har även funderat på hur högern=hägern låter. Jag vill inte härma och Singe tycker att jag är snål som inte vill göra fågelljud.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blev jätte fint, passar Signe superbra. :D Kram

2012-02-13 @ 20:01:54
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Vendela

Hejsan,

jag läste föregående inlägg om tapetrivning. Att det tog så lång tid. Ofta när man drar igång spontana projekt (ja, jag drar bara gång spontana projekt) är det mer än man tänkt. Men resultatet, fint att du beskriver väggen som hysterisk och söt. För det är precis vad den är. Men det är kul att du visar en närbild, då lyckades jag se alla dessa fåglar!



Jag jobbar på Byggla.se. Behöver du tips på hur man river tapeter (jag har hört att stekspade är ett optimalt verktyg!) eller vill ha smakråd har vi flera bygglare som vill hjälpa till. Där kan du visa upp ditt tapetprojekt och se hur andra gjort om i barnrum. Du kan maila mig så berättar jag mer! Är du intresserad kan jag även ge ett litet tack :)

Ha det fint!

Mvh

Vendela på Byggla

2012-02-15 @ 13:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0