...



De obligatoriska fyrverkeribilderna. Mathias och Signe var ute tidigare under dagen på raketexpedition och kom hem med två små pjäser. Inte för att det lämpar sig för en gitarrspelare att syssla med sådana saker tillsammans med sin tvååriga dotter men fyrverkeri skulle vi ha. Signe tyckte det var spännande men tur att Berit höll henne för det lät nog mer än vad hon väntat sig.







Ida lagade trerätters, modigt på obeprövade recept men gott blev det.





Den eviga fotografen tar tillslut, uppgivet, kort på sig själv för att dokumentera hur kul hon har… Så se nu hur kul jag har det! och hur snygg jag är! och allt annat som människor vill uppnå när de tar egobilder, jag uppnår allt, allt säger jag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja många bilder blev det, hade kunnat haft lika många till.. Haha. Har 8400 bilder, exakt för tillfället. Galet! Tippar på att minst hälften är bara skräp och borde hamna i papperskorgen!



SnyggAmanda, vi måste parta sen när jag slutat amma! Så de så. :P

2012-01-03 @ 22:45:05
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej fröken dåligpåattuppdatera. ;)

Du har en utmaning i min blogg!

Kram

2012-01-07 @ 22:35:08
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0