Kryssning!

Ja… hur ska jag sammanfatta detta… Var att börja, var att sluta… Helt hysteriskt sammanfattar grundstämningen Woooooooo packning (byt ut mot packad)! Är ett annat sätt att beskriva det. Vi höll oss i skinnet, det måste jag ge oss en salut för, vi hade bara skitkul!

Jeje antecknande ivrigt hela kvällens alla citat värda att minnas. Jag minst dem inte och önskar mig listan mailad snarast av fröken Ingegerd. Något om en leguan, bajsfjärilar och alldeles för bruna fingrar...

Vi som åkte var i alla fall, Jag, Marre, Eva, Karin och Jeje. Bildbevis frinns från hela kryssningen. Här kommer lite smakprov.


Tack till reseledaren Karin som bokat och planerat allt sammans.












En bild för mycket nu... eller?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Verkar som ni haft skit kul och sista bilden är den bästa, haha. ;) Kram

2012-01-30 @ 20:40:13
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Miss M

Tycker det kan vara på snudd på en bild för lite ;)

2012-02-06 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0