Rockstjärna och annan kreativitet


Far och son slappande i soffan efter frukost.

Igår var Mathias iväg på spelning med Demon Seed i Finspång där bl.a Facebreaker spelade. De var nöjda med spelningen och publikens uppmuntrande moschpitt.
När han kom hem hade alla gått och lagt sig. Han hittade oss i en stor hög i sängen, det tog ett tag för honom att hitta Manfred bland alla ben och håriga huvuden.

Jag hade den stora äran att gå upp med Manfred klockan fem i morse och Mathias var tjusig nog att komma upp när Signe gick upp så där straxt innan åtta.


Egobild efter hårklippning.
Badrumsskåpet saknar en spegeldörr så för att kunna se hur jag ser ut bakifrån måste jag använda teknologin mobilkamera,


Signe är på god väg att knäcka koden huvudfotning men hon har en viss motvillighet att lyssna på instruktioner och minsta visat intresse från min sida motarbetas. Men igår, med så lite uppmuntran och visad entusiasm som möjligt, ritade vi denna huvudfoting tillsamman. Jag har dragit de röda linjerna, ett ben och ett öga, och Signe har ritat resten.

Igår gjorde vi blå trolldeg. Föregående trolldeg var rosen men den har gått ut själv ur kylskåpet. Idag degade vi maskar som skulle prata med varandra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur går du trolldeg? Min blir inge bra alls.

Fin du är i håret! :)

2012-01-14 @ 13:20:05
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0