Rysligt social träning



Har träningsvärk och haltar runt hemma med ont i fötterna. Min kropp är i chock efter brutet soffmönster. Zumbade i 60 min i söndags, gick på promenad i två timmar igår och har gått fram och tillbaka till stan idag sammanlagt 3 timmars ren promenad.



Idag var jag och Manfred på stan och lunchade med Emma och Johanna och deras små. Trevligt som vanligt. Lyckades förlusta mig på en blommig liten sak men ursäktade med ”tänkt så mycket jag sparat på att gå i stället för att ta bussen, hela 50 kr, det är värt att fira genom att spendera”.

Hämtade upp Signe och träffade på dagismammor. Känns som om jag varit rysligt social idag.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ser, du kan ju vara social! :D

Tack för idag, öppna på fredag om du vill med? Komsikomsi. :D

2012-01-17 @ 21:58:43
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Erica

Haha Manfred ser ut att vara riktigt på g, supergullig bild :)

2012-01-18 @ 18:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0